Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/709
Назва: Педагогічна для вчителя в умовах інтегральної освітньої технології
Автори: Зязюн, Іван Андрійович
Ключові слова: технології; планування; гуманітаризація освіти
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУ "ХПI"
Бібліографічний опис: Зязюн І. А. Педагогічна для вчителя в умовах інтегральної освітньої технології / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 3. – С. 11-22.
Короткий огляд (реферат): Within the majority of modern education system the expediency of simultaneous multilateral and multilevel planning of learning results is recognized. This specifies a theorist and a practice (scientist and teacher) to project the educational process on the basis of profile differentiation and differentiation of its level as well and develop the appropriate technologies. Education system comprises some perspectives about the planned learning results, diagnostic tools of learning subjects’ state, numbers of learning models and criteria of choosing of optimal model for peculiar conditions. Here we have the learning model, which is the system that consists of didactic basis and pedagogical action (teacher’s possession of learning content, pedagogical technique and pedagogical skills of its transition into variety of pupil’s experience) in definite learning time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/709
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TPUSS_2010_3_Zyazyun_Pedagogichna diya.pdf213,79 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.