Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗязюн, Іван Андрійовичuk
dc.date.accessioned2013-06-06T22:37:22Z-
dc.date.available2013-06-06T22:37:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗязюн І. А. Педагогічна для вчителя в умовах інтегральної освітньої технології / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 3. – С. 11-22.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/709-
dc.description.abstractWithin the majority of modern education system the expediency of simultaneous multilateral and multilevel planning of learning results is recognized. This specifies a theorist and a practice (scientist and teacher) to project the educational process on the basis of profile differentiation and differentiation of its level as well and develop the appropriate technologies. Education system comprises some perspectives about the planned learning results, diagnostic tools of learning subjects’ state, numbers of learning models and criteria of choosing of optimal model for peculiar conditions. Here we have the learning model, which is the system that consists of didactic basis and pedagogical action (teacher’s possession of learning content, pedagogical technique and pedagogical skills of its transition into variety of pupil’s experience) in definite learning time.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПI"uk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectгуманітаризація освітиuk
dc.titleПедагогічна для вчителя в умовах інтегральної освітньої технологіїuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2010_3_Zyazyun_Pedagogichna diya.pdf213,79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.