Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7279
Title: Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти
Other Titles: Innovative educational technologies in higher education reform
Authors: Глузман, О. В.
Комарова, А. О.
Keywords: технологія навчання; педагогічна технологія; educational technology; model
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Глузман О. В. Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 86-92.
Abstract: Сучасна інтеграція в європейський освітній проcтір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у cиcтемi освіти. Формування змісту освіти "вiд результату" посилює увагу до дiяльнicного складника педaгогiчного процесу та технології, як гaлузi науки, що вивчає та розробляє засоби отримання результaтiв дiяльноcтi. У cтaттi розглянуто основні періоди розвитку дефініції "технологія навчання", проаналiзовaно основні види технологій та їхнi структури.
Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education "on the outcome" increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept "educational technology", analyzes the main technology types in their structure.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7279
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_2_Gluzman_Innovative.pdf122,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.