Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Сучасна інтеграція в європейський освітній проcтір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у cиcтемi освіти. Формування змісту освіти "вiд результату" посилює увагу до дiяльнicного складника педaгогiчного процесу та технології, як гaлузi науки, що вивчає та розробляє засоби отримання результaтiв дiяльноcтi. У cтaттi розглянуто основні періоди розвитку дефініції "технологія навчання", проаналiзовaно основні види технологій та їхнi структури.
Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education "on the outcome" increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept "educational technology", analyzes the main technology types in their structure.
Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education "on the outcome" increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept "educational technology", analyzes the main technology types in their structure.
Опис
Ключові слова
технологія навчання, педагогічна технологія, educational technology, model
Бібліографічний опис
Глузман О. В. Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 86-92.