Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Метою викладання навчальної дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є отримання здобувачами знань з теоретичних і методичних основ мультикультурного маркетингу та оволодіння навичками їх використання в ринковій діяльності суб’єктів мультикультурного ринку. Завдання дисципліни "Мультикультурний маркетинг" – вивчення теоретичних понять категорій мультикультурного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методичного апарату організації мультикультурної маркетингової діяльності підприємства; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення мультикультурної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, маркетинг, мультикультурний маркетинг, самостійна робота, практичне завдання, ринкові явища

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад.: М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 50 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78025

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced