Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Метою викладання навчальної дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є отримання здобувачами знань з теоретичних і методичних основ мультикультурного маркетингу та оволодіння навичками їх використання в ринковій діяльності суб’єктів мультикультурного ринку. Завдання дисципліни "Мультикультурний маркетинг" – вивчення теоретичних понять категорій мультикультурного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методичного апарату організації мультикультурної маркетингової діяльності підприємства; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення мультикультурної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, маркетинг, мультикультурний маркетинг, самостійна робота, практичне завдання, ринкові явища

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад.: М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 50 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78025