Modern methods of market size estimation

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

competitiveness of companies, competitive environment, enterprises, market segmentation

Бібліографічний опис

Ziubanova D. M. Modern methods of market size estimation / D. M. Ziubanova, V. I. Kovshik // Тези доп. 19-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2011), 1-3 червня 2011 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – С. 181.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced