Modern methods of market size estimation
Дата
2011
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
competitiveness of companies, competitive environment, enterprises, market segmentation
Бібліографічний опис
Ziubanova D. M. Modern methods of market size estimation / D. M. Ziubanova, V. I. Kovshik // Тези доп. 19-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2011), 1-3 червня 2011 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – С. 181.