Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування
Дата
2012
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
просування продукції, складові просування, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Зубкова А. Б. Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 129.