Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

просування продукції, складові просування, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 129.