Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Дослідження присвячено аналізу проблеми креативності студентів-економістів. У статті розглянуто питання про те, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру, який характер взаємозв'язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів. Аналіз даних проводився з урахуванням такого чинника, як показник рівня креативності. В цілому, результати проведеного дослідження дозволяють констатувати як тенденції подібності, так і відмінності в успішності вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами, що мають різні показники рівня креативності.

Опис

Ключові слова

вербальна креативність, невербальна креативність, creativity, verbal creativity, non-verbal creativity, tasks of originative character

Бібліографічний опис

Васильєва І. Г. Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності / І. Г. Васильєва, Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 85-89.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced