Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Дослідження присвячено аналізу проблеми креативності студентів-економістів. У статті розглянуто питання про те, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру, який характер взаємозв'язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів. Аналіз даних проводився з урахуванням такого чинника, як показник рівня креативності. В цілому, результати проведеного дослідження дозволяють констатувати як тенденції подібності, так і відмінності в успішності вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами, що мають різні показники рівня креативності.
Опис
Ключові слова
вербальна креативність, невербальна креативність, creativity, verbal creativity, non-verbal creativity, tasks of originative character
Бібліографічний опис
Васильєва І. Г. Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності / І. Г. Васильєва, Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 85-89.