Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8372
Title: Відображення фундаментальніх видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін
Other Titles: Display of fundamental types of professional activity of specialist software engeeniring in the cycle of mathematical disciplines
Authors: Дубініна, Оксана Миколаївна
Keywords: вища професійна освіта; компетентність; математична культура; програмна інженерія; professional activities; higher professional education; competence; mathematical culture; Software Engineering
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дубініна О. М. Відображення фундаментальніх видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін / О. М. Дубініна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 31-41.
Abstract: У статті на основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції. Показано відображення визначальних для вищеназваної професії видів діяльності в циклі математичних дисциплін і зазначено, що цей факт є підґрунтям професійної спрямованості формування математичної культури майбутніх фахівців, для яких саме математична культура є однією з умов стійкості їхньої професійної компетентності. Розглянуто формування формалізаційної, конструктивної та технологічної компетентності в процесі отримання фундаментальної математичної освіти студентами, які навчаються за напрямом підготовки "програмна інженерія".
In the article on the basis of detailed analysis phased professional activities of future engineers in the software industry. It is shown the reflection of qualifying for the above mentioned professions activities in the cycle of mathematical disciplines and stated that this fact is the basis of professional orientation of formation mathematical culture of the future specialists, for which mathematical culture is one of the conditions for the sustainability of their professional competence. The formation of formalization, constructive and technological competence in the process of obtaining a fundamental mathematical education of students trained on the direction "Software Engineering"
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8372
Appears in Collections:Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"
Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_4_Dubinina_Display.pdf550,91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.