Вісник № 69

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8802

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Документ
    Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях
    (НТУ "ХПІ", 2013) Замула, Олексій Олександрович; Пархоменко, Е. А.
    У даній роботі розглянуто проблематику використання поняття "інформації" в маркетингових дослідженнях. Отримані результати допоможуть підприємцям чи підприємствам бути готовими до опрацювання різноманітної маркетингової інформації в умовах ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Лексикографічний аспект прикладної лінгвістики: словниковий опис лексичних паралелей
    (НТУ "ХПІ", 2013) Цибізова, Юлія Сергіївна; Шаронова, Наталія Валеріївна
    У статті надається класифікація словників, детально розглядаються словники «хибних друзів перекладача», дається теоретична основа та класифікація запропонованою темою від кожного з авторів.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення управління підприємством в контексті сталого розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Усачов, М. І.
    У статті розкрито суттєві закономірності, які відображають діяльність окремих підприємств в умовах нерівноважного економічного середовища. Подано рекомендації щодо вдосконалення управління підприємством в таких умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення соціально-економічного розвитку будівельних підприємств через впровадження процесного менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Комарєвцева, Д. І.
    Стаття присвячена розкриттю напрямку підвищення соціально-економічного розвитку будівельних підприємств через впровадження процесного менеджменту в умовах України. Розкриті базові аспекти соціально-економічного розвитку вітчизняних будівельних підприємств та ролі процесного менеджменту в їхньому підвищенні.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм впливу мотивації персоналу на підвищення рівня продуктивності праці
    (НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Клиженко, А. С.
    У статті представлені сучасні методи мотивації персоналу. Приведені результати психологічних досліджень з метою визначення методу мотивації відносно очікуваних працівником результатів від діяльності на підприємстві. Запропоновано впровадження в практику вітчизняної мотиваційної політики механізму мотивації робочим часом.
  • Ескіз
    Документ
    Договірне регулювання заробітної плати
    (НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлов, Микола Іванович
    Розглядаються теоретичні і практичні аспекти положення про оплату праці; особливості оплати праці на підприємствах різних організаційно-правових форм і різних категорій працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми вдосконалення правового статусу державних службовців
    (НТУ "ХПІ", 2013) Перевалова, Людмила Вікторівна; Киян, М. Ш.; Разіна, Ольга Ігорівна
    У статті аналізується правовий статус державних службовців в Україні, розкривається сутність даного поняття, а також основні права, обов’язки та обмеження стосовно діяльності посадовців. Автори відокремлюють проблеми, які існують та пропонують шляхи їх вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми правової охорони торговельної марки в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2013) Перевалова, Людмила Вікторівна; Марченко, Тетяна Михайлівна
    У статті аналізується діюче законодавство України, норми міжнародного права, що регулюють порядок використання та захисту прав на торговельну марку, яка є засобом індивідуалізації учасників цивільного обороту, визначені існуючі проблеми, розкрита їх сутність та запропоновані засоби вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Про деякі проблеми використання деклараційних патентів як способу охорони прав на об'єкти промислової власності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Окладна, М. Г.; Перевалова, Людмила Вікторівна; Зайцева, А. О.
    У статті розглядається поняття деклараційного патенту, його сутність, позитивні та негативні наслідки використання деклараційних патентів в Україні, їх значення для розвитку інноваційній діяльності. Автори аналізують практичний аспект впливу деклараційних патентів на механізм реалізації прав та інтересів їх власників.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Гарбуз, Н. П.
    В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.