Вісник № 69
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8802
Переглянути
33 результатів
Результати пошуку
Публікація Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях(НТУ "ХПІ", 2013) Замула, Олексій Олександрович; Пархоменко, Е. А.У даній роботі розглянуто проблематику використання поняття "інформації" в маркетингових дослідженнях. Отримані результати допоможуть підприємцям чи підприємствам бути готовими до опрацювання різноманітної маркетингової інформації в умовах ринку.Документ Лексикографічний аспект прикладної лінгвістики: словниковий опис лексичних паралелей(НТУ "ХПІ", 2013) Цибізова, Юлія Сергіївна; Шаронова, Наталія ВалеріївнаУ статті надається класифікація словників, детально розглядаються словники «хибних друзів перекладача», дається теоретична основа та класифікація запропонованою темою від кожного з авторів.Документ Удосконалення управління підприємством в контексті сталого розвитку(НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Усачов, М. І.У статті розкрито суттєві закономірності, які відображають діяльність окремих підприємств в умовах нерівноважного економічного середовища. Подано рекомендації щодо вдосконалення управління підприємством в таких умовах.Документ Підвищення соціально-економічного розвитку будівельних підприємств через впровадження процесного менеджменту(НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Комарєвцева, Д. І.Стаття присвячена розкриттю напрямку підвищення соціально-економічного розвитку будівельних підприємств через впровадження процесного менеджменту в умовах України. Розкриті базові аспекти соціально-економічного розвитку вітчизняних будівельних підприємств та ролі процесного менеджменту в їхньому підвищенні.Документ Механізм впливу мотивації персоналу на підвищення рівня продуктивності праці(НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Клиженко, А. С.У статті представлені сучасні методи мотивації персоналу. Приведені результати психологічних досліджень з метою визначення методу мотивації відносно очікуваних працівником результатів від діяльності на підприємстві. Запропоновано впровадження в практику вітчизняної мотиваційної політики механізму мотивації робочим часом.Документ Договірне регулювання заробітної плати(НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлов, Микола ІвановичРозглядаються теоретичні і практичні аспекти положення про оплату праці; особливості оплати праці на підприємствах різних організаційно-правових форм і різних категорій працівників.Документ Проблеми вдосконалення правового статусу державних службовців(НТУ "ХПІ", 2013) Перевалова, Людмила Вікторівна; Киян, М. Ш.; Разіна, Ольга ІгорівнаУ статті аналізується правовий статус державних службовців в Україні, розкривається сутність даного поняття, а також основні права, обов’язки та обмеження стосовно діяльності посадовців. Автори відокремлюють проблеми, які існують та пропонують шляхи їх вирішення.Документ Проблеми правової охорони торговельної марки в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Перевалова, Людмила Вікторівна; Марченко, Тетяна МихайлівнаУ статті аналізується діюче законодавство України, норми міжнародного права, що регулюють порядок використання та захисту прав на торговельну марку, яка є засобом індивідуалізації учасників цивільного обороту, визначені існуючі проблеми, розкрита їх сутність та запропоновані засоби вирішення.Документ Про деякі проблеми використання деклараційних патентів як способу охорони прав на об'єкти промислової власності(НТУ "ХПІ", 2013) Окладна, М. Г.; Перевалова, Людмила Вікторівна; Зайцева, А. О.У статті розглядається поняття деклараційного патенту, його сутність, позитивні та негативні наслідки використання деклараційних патентів в Україні, їх значення для розвитку інноваційній діяльності. Автори аналізують практичний аспект впливу деклараційних патентів на механізм реалізації прав та інтересів їх власників.Документ Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України(НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Гарбуз, Н. П.В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.