Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Також розглядаються методи маркетингу інновацій що являються критичною умовою зміцнення як вітчизняної, так і міжнародної конкурентоспроможності підприємств.
The article discusses the features of marketing innovations. It is shown that these features are determined by the specifics of the market innovations and features innovative products as commodities. Also discusses methods of marketing innovations that are critical conditions to strengthen both domestic and international competitiveness of enterprises

Опис

Ключові слова

інновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність, ринок інновацій, innovation, innovative marketing, competitiveness, market innovation

Бібліографічний опис

Казарян А. А. Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства / А. А. Казарян // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 88-92.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced