Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8836
Title: Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
Authors: Косенко, Олександра Петрівна
Старицька, Н. Ю.
Keywords: маркетингові технології; краудсорсинг; краудфандиндінг; генерація ідей; мінімізація витрат; інтернет-технології; marketing technology; crowdsourcing; idea generation; cost minimization; Internet technologies
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.
Abstract: Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8836
Appears in Collections:Вісник № 67 частина 2
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_67_2_Kosenko_Kraudsorsynh.pdf298,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.