Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding

Опис

Ключові слова

маркетингові технології, краудсорсинг, краудфандиндінг, генерація ідей, мінімізація витрат, інтернет-технології, marketing technology, crowdsourcing, idea generation, cost minimization, Internet technologies

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced