Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8839
Title: Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
Authors: Косенко, Олександра Петрівна
Балишева, В. Д.
Keywords: інновації; комерціалізація; просування; інноваційний продукт; реклама; commercialization; promotion; innovation; innovative product; advertising
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 54-62.
Abstract: В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
Meaning of commercialization and promotion of innovation in Ukraine and characteristics of promotion of innovative products to market in the B2C and B2B sectors has been considered in the article. Finally, some recommendations are given as to use effective complex of promotion of innovative products
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8839
Appears in Collections:Вісник № 67 частина 2
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_67_2_Kosenko_Prosuvannia.pdf302,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.