Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9000
Title: Аналiз конструкцiй залізничних вагонів і методів їх розрахунку на міцність
Other Titles: Analysis of railway wagons design and their strength calculating methods
Authors: Бондаренко, Марина Олександрівна
Keywords: пасажирський вагон; вантажний вагон; конструкція вагону; залізничний транспорт; розрахункові режими; метод скінченних елементів; розрахункове рівняння; напружено-деформований стан; допустимі напруження; passenger wagon; freight wagon; railcars design; strength assessment; analysis modes; Finite Element Method; estimated equation; stress-strain state; allowable stress
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Бондаренко М. О. Аналiз конструкцiй залізничних вагонів і методів їх розрахунку на міцність / М. О. Бондаренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 16-22.
Abstract: В статті розглянуто існуючі типи залізничних вагонів та їх класифікації залежно від призначення. Проаналізовано основні вузли конструкцій вагонів, загальні для всіх типів. Акцент зроблено на функціях та умовах роботи цих вузлів. Також в статті мова йде про аналітичні методи розрахунку елементів конструкцій вагонів на міцність, які є основою для обґрунтування їх раціональних параметрів. Зроблено огляд нормативного документу, яким треба керуватися при розрахунку вагонів на міцність, при чому особливу увагу приділено розрахунковим режимам. Наведені теоретичні відомості про метод скінченних елементів, що рекомендується для оцінки напружено-деформованого стану елементів і вузлів вагона, зокрема, його розрахункові формули. Визначено найбільш актуальні задачі сучасної галузі вагонобудування, які будуть розвязуватися надалі.
In this article the existing types of railcars and their classification depending on the destination were considered. Тhe main components of railcars structures that are common to all types were analyzed. Emphasis is placed on the functions and working conditions of these components. Also in the article focuses on the analytical methods of calculation on the strength of structural elements of railcars that are the basis for the rational justification for their parameters. Provides an overview of the standardsetting instrument, which should be guided by the calculation of the strength of the railcars, with particular attention paid to design mode. Theoretical information on the finite element method, which is recommended to evaluate the stress-strain state of the elements and components of the railcars, in particular, its calculation formula is provided. The most actual problems of contemporary railcar industry which will be resolved in the further were defined.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9000
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Bondarenko_Analiz.pdf345,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.