Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9003
Title: Вибір методу для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі при робочому гальмуванні
Other Titles: Choice of method for description of transitional processes in a pneumatic brake drive at the working braking
Authors: Бондаренко, Анатолій Ігорович
Халін, Д. М.
Keywords: пневматичний гальмівний привід; ПГП; процес гальмування; метод Метлюка М. Ф.; Герц О. В.; pneumatic brake drive; process of braking; Metlyk N. F.; Hertz Е. V.
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Бондаренко А. І. Вибір методу для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі при робочому гальмуванні / А. І. Бондаренко, Д. М. Халін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 3-6.
Abstract: В роботі проведено порівняльний аналіз результатів, одержаних унаслідок математичного моделювання робочого гальмування автомобіля KрАЗ-6510, які відтворюють зміну тиску, часу наповнення / спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу (математичні моделі складалися методами Метлюка М. Ф. та Герц О. В.). Сформульовані рекомендації відносно вибору методу для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі при робочому гальмуванні.
The comparative analysis of the results got as a result of mathematical design of the working braking of car is conducted in work KrAZ-6510, which reproduce the change of pressure, time of filling / emptying of capacities of pneumatic brake drive (mathematical models were made the method of Metlyk N. F. and Hertz Е. V.). Three variants of chart of pneumatic brake drive are considered in work: pneumatic brake faucet is modulyator of pressure is accelerating valve is brake chamber, pneumatic brake faucet is modulyator of pressure is brake chamber, pneumatic brake faucet is accelerating valve is modulyator of pressure is brake chamber. Recommendations are formulated in relation to the choice of method for description of transitional processes in a pneumatic brake drive at the working braking
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9003
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Bondarenko_Vybir.pdf257,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.