Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9034
Title: Знос паливних струменів в обємі камери згоряння тангенційним вихорем робочого тіла згідно удосконаленої математичної моделі
Other Titles: Fuel spray drift in a diesel combustion chamber volume over air charge tangential swirl according to refined mathematical model
Authors: Марченко, Андрій Петрович
Карягін, Ігор Миколайович
Пильов, Вячеслав Володимирович
Keywords: паливні струмені; дизель; моделювання робочого процесу; вихор робочого тіла; деформація траєкторії; diesel; work process simulation; cylinder charge swirl
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Марченко А. П. Знос паливних струменів в обємі камери згоряння тангенційним вихорем робочого тіла згідно удосконаленої математичної моделі / А. П. Марченко, І. М. Карягін, В. В. Пильов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 67-71.
Abstract: В статті запропоновано удосконалення опису зносу паливних струменів тангенційним вихорем робочого тіла в обємі камері згоряння дизеля у відомій моделі робочого процесу проф. М. Ф. Розлєйцева. Воно дозволяє уточнити точки та кути контакту струменів зі стінкою камери згоряння, час їх розвитку, частину палива, що потрапила на стінку. Удосконалення полягає у врахуванні деформованості траєкторій вершин струменів та відносності швидкості робочого тіла до їх руху. Приведені результати моделювання зносу паливних струменів для дизеля 4ЧН12/14. Продемонстровано відмінність траєкторій струменів у нерухомій та повязаній із поршнем системах координат. Здійснено вимірювання слідів, утворених струменями на поверхні камери згоряння поршня. Виконано порівняння розрахункових та експериментальних даних.
A refinement of the mathematical model of fuel spray drift over tangential cylinder charge swirl in a diesel combustion chamber volume in M. F. Rozleycev diesel work process model is proposed in the paper. It allows for the points and angles of spray contact with the combustion chamber wall, time of their propagation and the part of fuel evaporated from the wall surface to be found more precisely. This refinement supposes considering spray front trajectory deformation and relativity of air flow and spray motion speed. Spray drift simulation results for four-stroke vehicle diesel are presented. The difference of spray trajectories in fixed and connected with the piston coordinate systems is demonstrated. Measurement of carbon deposit spray marks formed on the combustion chamber surface is performed. Results of simulation are compared with experimental data
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9034
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"
Кафедра "Теплотехніка та енергоефективні технології"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Marchenko_Znos_palyvnykh.pdf519,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.