Публікація: Знос паливних струменів в обємі камери згоряння тангенційним вихорем робочого тіла згідно удосконаленої математичної моделі
Дата
2014
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано удосконалення опису зносу паливних струменів тангенційним вихорем робочого тіла в обємі камері згоряння дизеля у відомій моделі робочого процесу проф. М. Ф. Розлєйцева. Воно дозволяє уточнити точки та кути контакту струменів зі стінкою камери згоряння, час їх розвитку, частину палива, що потрапила на стінку. Удосконалення полягає у врахуванні деформованості траєкторій вершин струменів та відносності швидкості робочого тіла до їх руху. Приведені результати моделювання зносу паливних струменів для дизеля 4ЧН12/14. Продемонстровано відмінність траєкторій струменів у нерухомій та повязаній із поршнем системах координат. Здійснено вимірювання слідів, утворених струменями на поверхні камери згоряння поршня. Виконано порівняння розрахункових та експериментальних даних.
A refinement of the mathematical model of fuel spray drift over tangential cylinder charge swirl in a diesel combustion chamber volume in M. F. Rozleycev diesel work process model is proposed in the paper. It allows for the points and angles of spray contact with the combustion chamber wall, time of their propagation and the part of fuel evaporated from the wall surface to be found more precisely. This refinement supposes considering spray front trajectory deformation and relativity of air flow and spray motion speed. Spray drift simulation results for four-stroke vehicle diesel are presented. The difference of spray trajectories in fixed and connected with the piston coordinate systems is demonstrated. Measurement of carbon deposit spray marks formed on the combustion chamber surface is performed. Results of simulation are compared with experimental data
A refinement of the mathematical model of fuel spray drift over tangential cylinder charge swirl in a diesel combustion chamber volume in M. F. Rozleycev diesel work process model is proposed in the paper. It allows for the points and angles of spray contact with the combustion chamber wall, time of their propagation and the part of fuel evaporated from the wall surface to be found more precisely. This refinement supposes considering spray front trajectory deformation and relativity of air flow and spray motion speed. Spray drift simulation results for four-stroke vehicle diesel are presented. The difference of spray trajectories in fixed and connected with the piston coordinate systems is demonstrated. Measurement of carbon deposit spray marks formed on the combustion chamber surface is performed. Results of simulation are compared with experimental data
Опис
Ключові слова
паливні струмені, дизель, моделювання робочого процесу, вихор робочого тіла, деформація траєкторії, diesel, work process simulation, cylinder charge swirl
Бібліографічний опис
Марченко А. П. Знос паливних струменів в обємі камери згоряння тангенційним вихорем робочого тіла згідно удосконаленої математичної моделі / А. П. Марченко, І. М. Карягін, В. В. Пильов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 67-71.