Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9382
Title: Дослідження напружено-деформованого стану каркасу кузова автобуса в умовах моделювання його тестового випробування на пасивну безпечність
Authors: Бондаренко, Марина Олександрівна
Keywords: оцінка; міцність; метод скінченних елементів; модель математична; bodyshell; bus; estimation; strength; stress-strain state; finite element method; mathematical model
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Бондаренко М. О. Дослідження напружено-деформованого стану каркасу кузова автобуса в умовах моделювання його тестового випробування на пасивну безпечність / М. О. Бондаренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Машинознавство та САПР. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 29 (1072). – С. 13-17.
Abstract: У статті розглянуто види натурних випробувань пасажирських автобусів на пасивну безпечність та детально описана методика визначення реакції каркасу пасажирського автобуса на тестове зусилля відповідно до одного з випробувань комп’ютерними засобами. Розв’язання здійснено на основі нелінійної математичної моделі, що включає три види одночасно діючих нелінійностей (геометричну, фізичну та структурну), з використанням методу скінченних елементів. Наведено аналіз отриманих результатів. У ході досліджень установлені залежності прогину силового каркасу від величини діючого зусилля. Визначено, що початковий варіант силової структури кузова автобуса не відповідає вимогам пасивної безпеки. Запропоновані рекомендації щодо підсилення каркасу. На конкретному прикладі продемонстрована ефективність комп’ютерних засобів, що дають змогу створити віртуальний випробувальний стенд на пасивну безпеку автобусів.
The article considers the types of field tests of passenger buses on passive safety and describes in detail a method of determining the reaction for bodyshell of passenger bus in the test effort according to one of the tests by computer means. The solution is based on a nonlinear mathematical model, which includes three types of simultaneously active nonlinearities (geometrical, physical and structural) using the finite element method. The analysis of the results are shown. During the research was set dependings on the frame deflection force of the current value of the effort. Was determined that the original version of the power bus body structure does not meet the passive safety. In a specific example was demonstrated the effectiveness of computer tools that allow to create a virtual test bed in the passive safety of buses.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9382
Appears in Collections:Вісник № 29
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_29_Bondarenko_Doslidzhennia.pdf539,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.