Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9444
Title: Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Exhibition as effective remedy of marketing activity of the enterprise
Authors: Косенко, Олександра Петрівна
Балишева, В. Д.
Keywords: національна економіка; комерційні підприємства; інтегровані маркетингові комунікації; презентації; особисті контакти; exhibition; marketing communications; presentation; personal contacts are integrated
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко О. П. Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства /О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 32 (1075). – С. 188-193.
Abstract: В статті розглянуто значення виставок як ефективного маркетингового інструменту практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату, визначено можливості які надає підприємству участь у виставках.
In article value of exhibitions as effective marketing instrument of practical realization of the market purposes of the enterprise for achievement of commercial result is considered, are defined opportunities which are given to the enterprise by participation in exhibitions.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9444
Appears in Collections:Вісник № 32
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_32_Kosenko_Vystavka.pdf301,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.