Публікація: Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуто значення виставок як ефективного маркетингового інструменту практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату, визначено можливості які надає підприємству участь у виставках.
In article value of exhibitions as effective marketing instrument of practical realization of the market purposes of the enterprise for achievement of commercial result is considered, are defined opportunities which are given to the enterprise by participation in exhibitions.
In article value of exhibitions as effective marketing instrument of practical realization of the market purposes of the enterprise for achievement of commercial result is considered, are defined opportunities which are given to the enterprise by participation in exhibitions.
Опис
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства /О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 32 (1075). – С. 188-193.