Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
Title: Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів
Authors: Матейчик, В. П.
Цюман, М. П.
Ніколаєнко, В. А.
Keywords: математична модель; джерела енегрії на автомобільному транспорті; двигуни бензинові; показники двигуна
Issue Date: 2012
Citation: Матейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.
Abstract: В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2012_1_Mateychyk_Dotsilnist zastosuvannya.pdf664,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.