Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатейчик, В. П.uk
dc.contributor.authorЦюман, М. П.uk
dc.contributor.authorНіколаєнко, В. А.uk
dc.date.accessioned2013-05-21T08:14:55Z-
dc.date.available2013-05-21T08:14:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМатейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectджерела енегрії на автомобільному транспортіuk
dc.subjectдвигуни бензиновіuk
dc.subjectпоказники двигунаuk
dc.titleДоцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрівuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2012_1_Mateychyk_Dotsilnist zastosuvannya.pdf664,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.