2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз процесу сульфатування в трубчастому плівковому реакторі методом математичного моделювання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Подустов, Михайло Олексійович; Дзевочко, Альона Ігорівна; Лисаченко, Ігор Григорович; Дзевочко, Олександр Михайлович
    Пропонуються результати математичного моделювання для визначення оптимальних умов ведення процесу сульфатування в трубчастому плівковому реакторі з низхідним рухом плівки органічної речовини та газоподібного сульфатуючого агенту. Показані та проаналізовані впливи початкових концентрацій, витрат та температур технологічних потоків на перебіг процесу. Зроблено висновки про можливість поліпшення температурного режиму процеса сульфатування в трубчастому плівковому реакторі за допомогою сегментування охолоджуючої рубашки та зміни напрямів руху охолоджуючої рідини.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизированное проектирование технологических настроек листоправильной машины
    (НТУ "ХПИ", 2017) Грибков, Эдуард Петрович; Гаврильченко, Евгений Юрьевич
    Рассмотрена методика определения параметров процесса правки листов, особенностью которой является учёт изгиба рабочих роликов и его влияние на исправление дефекта волнистости. Методика основана на совместном использовании инженерной и регрессионной моделей, полученных в результате реализации конечно-элементной модели правки волнистости листов. Данный подход позволяет снизить время расчета настроек листоправильной машины. Получены оптимальные значения коэффициента проникновения пластической деформации, настроек машины, а также величины изгиба рабочего ролика для достижения регламентируемой стандартами волнистости листов. Ключевые слова: толстолистовой металлопрокат, правка, напряженно-деформированное состояние, математическое моделирование, качество, листоправильная машина.
  • Ескіз
    Документ
    Стохастический анализ измерений пятишарового спектрометра Боннера
    (НТУ "ХПИ", 2017) Буки, Александр Юрьевич; Мазманишвили, Александр Сергеевич
    Проанализированы данные, полученные при испытании шарового нейтронного спектрометра Боннера активационного типа, состоящего из пяти полиэтиленовых шаров диметром от 90 мм до 245 мм. В качестве активируемого материала использовался индий. Представлены результаты математической обработки данных измерений наведённой в индии радиоактивности. Построена модель, основанная на минимизации функционала качества и нелинейных регрессионных уравнениях. С помощью построенного стохастического рекуррентного алгоритма решена задача восстановления спектра нейтронов. Для использованной четырехпараметрической модели спектра типа распределения Максвелла получены оценки его параметров, а также оценки погрешностей оценок параметров. Полученный в работе опыт может быть использован для оптимизации конструкции нейтронного спектрометра.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесів руху механізмів мостового крану при їх одночасній роботі методом математичного моделювання з використанням віртуальних механічних блоків бібліотеки Simmechanics пакета Matlab
    (НТУ "ХПІ", 2017) Толочко, Ольга Іванівна; Стяжкін, Віталій Павлович; Рижков, Олександр Михайлович
    Розроблено віртуальну фізичну модель сукупності механізмів мостового крану, а саме, моста, візка і лебідки, при одночасній їх роботі з урахуванням коливань переміщуваного вантажу в середовищі пакета MATLAB з використанням блоків бібліотеки SimMechanics. Модель дозволяє досліджувати як роботу кожного механізму окремо, так і сумісну роботу механізмів у будь-яких сполученнях процесу переміщення вантажу механізмами мостового крану при сумісній роботі. Здійснено ретельну перевірку адекватності моделі. Виконано дослідження коливань вантажу і рухів основних механізмів у різних режимах роботи. Наочно продемонстровано доцільність застосування запропонованої моделі.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності експлуатації засобів електротранспорту за рахунок керування і оптимізації швидкісних режимів руху
    (НТУ "ХПІ", 2017) Сорока, Костянтин Олексійович; Личов, Дмитро Олександрович
    В статті розглянуто питання енергозбереження під час експлуатації наземного міського електричного транспорту. Показано, що відсутність лічильників електроенергії на транспортних засобах, не дозволяє визначити, з потрібною точністю, напрямки витрат електроенергії та їх величину. Створено математичну модель динаміки руху транспортних засобів та розрахунку витрат електроенергії на перевезення пасажирів. Виконано моделювання режимів руху і показано, що вибір оптимального режиму руху може призвести до зменшення затрат на 10-45% залежно від маршруту та транспортної ситуації під час руху. Запропоновано проект системи автоматизованого вибору швидкісних режимів руху транспортного засобу та автоматизованої систему обліку витрат електроенергії, на яку отримано державний патент України. Економія електроенергії реалізується шляхом оптимізації швидкісних режимів руху транспортних засобів.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження і математичне моделювання механічних втрат в автомобільному двигуні
    (НТУ "ХПІ", 2017) Осетров, Олександр Олександрович; Кокуш, Валерій Авадійович; Альохін, Дмитро Сергійович
    В роботі експериментально досліджено механічні втрати в автомобільному двигуні ВАЗ-21081, що обладнано системою електронного керування впорскуванням бензину. Виконане математичне моделювання насосних втрат і визначено втрати на тертя. Проаналізовано вплив частоти обертання колінчастого валу та інших параметрів на ці втрати. Перевірено можливість використання відомих емпіричних залежностей для визначення загальних механічних втрат і втрат на тертя в дослідному двигуні.
  • Ескіз
    Документ
    Mathematical modeling of hydrodynamic characteristics in the inlet of a reversible hydraulic machine based on mathematical models
    (НТУ "ХПИ", 2017) Drankovskiy, Viktor Eduardovich; Rezvaya, Kseniya Sergeevna
    Mathematical models that allow determining the hydrodynamic flow characteristics in the inlet of reversible hydraulic machines are considered. The features of the fluid flow are described. An analysis of the operating conditions of a reversible hydraulic machine, carried out during the design of the water passage, is made. Types of energy losses, taking into account the spatial effects of a viscous fluid, are determined. A group of mathematical models, oriented at different stages of design, is developed. A new way to the design of the water passage based on the experimental results is proposed. Specific programs for the design of the water passage of reversible hydraulic machines are considered. Features of mathematical models are defined.