Публікація:
Удосконалення емпіричної моделі граничних умов теплообміну поршня швидкохідного дизеля

dc.contributor.authorПильов, Вячеслав Володимирович
dc.contributor.authorЛіньков, Олег Юрійович
dc.contributor.authorМарченко, Андрій Петрович
dc.date.accessioned2024-10-22T09:00:41Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractРівень притаманної поршням температури є фактором, який у значній мірі впливає на їх надійність. Тому в дослідницькій діяльності та під час проєктування існує потреба в моделюванні температурного стану поршня з достатньою точністю і мінімальними затратами ресурсів і часу. Розглянуто принципові підходи до визначення граничних умов задачі теплопровідності поршня на основі критерійних рівнянь, математичних моделей високого рівня і емпіричних моделей. Через простоту і зручність використання на практиці розповсюдження набули останні, їх придатність до використання обмежується певною сукупністю режимів роботи одного чи близьких за конструкцією двигунів. Для добре дослідженого дизеля 4ЧН12/14 на базі даних чотирьох серій експериментальних випробувань в роботі здійснено удосконалення існуючих емпіричних моделей граничних умов, придатних для ідентифікації температурного стану поршня лише в межах окремих серій. Виконано обробку сукупності даних щодо виміряних температур в контрольних зонах поршня і знайдено лінійні апроксимуючі функції, що задовільно описують вплив потужності дизеля на зазначені температури. The level of temperature of ICE pistons is a factor that greatly affects their reliability. Therefore, the need to simulate the temperature state of pistons with sufficient accuracy and minimal allocation of resources and time exists in research and during design. Primary approaches for determining the boundary conditions of the problem of thermal conduction of the piston on the basis of criterion equations, high-level mathematical models, and empirical models are considered. The latter ones have become widespread by virtue of simplicity and ease of use in practice; their usability is limited to a certain set of operating modes of one engine or a few ones of a similar design. On the basis of data from four series of experimental tests for a well-studied diesel engine 4ChN12/14 the existing empirical models of boundary conditions, suitable for identifying the temperature state of the piston only within the respective separate series separately, are refined in the paper. Processing of the data set on the measured temperatures in the control zones of the piston was performed, and linear function approximations were found that satisfactorily describe the effect of diesel power on the specified temperatures.
dc.identifier.citationПильов В. В. Удосконалення емпіричної моделі граничних умов теплообміну поршня швидкохідного дизеля / В. В. Пильов, О. Ю. Ліньков, А. П. Марченко // Двигуни внутрішнього згоряння = Internal Combustion Engines. – 2024. – № 2. – С. 3-11
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/0419-8719.2024.2.01
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1514-1020
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2780-2412
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9746-4634
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82605
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectграничні умови теплообміну
dc.subjectемпірична модель
dc.subjectтемпературний стан
dc.subjectрежимні фактори
dc.subjectохолодження
dc.subjectпоршень
dc.subjectempirical model
dc.subjectexperimental data processing
dc.subjectdiesel engine piston
dc.subjecttemperature state
dc.titleУдосконалення емпіричної моделі граничних умов теплообміну поршня швидкохідного дизеля
dc.title.alternativeRefining the empirical model of the heat transfer boundary conditions of the piston of a high-speed diesel engine
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication91558308-935a-4398-ad19-01e9fcd15ae1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery91558308-935a-4398-ad19-01e9fcd15ae1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
DVZ_2024_2_Pylov_Udoskonalennia.pdf
Розмір:
1.33 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: