Публікація:
Нативна реклама: переваги та недоліки

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorІбрагімов, Теймур Натіковичuk
dc.date.accessioned2020-06-18T20:27:44Z
dc.date.available2020-06-18T20:27:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКітченко О. М. Нативна реклама: переваги та недоліки / О. М. Кітченко, Т. Н. Ібрагімов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 183.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47018
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectБюро інтерактивної рекламиuk
dc.subjectрекламна індустріяuk
dc.titleНативна реклама: переваги та недолікиuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2019_Kitchenko_Natyvna_reklama.pdf
Розмір:
231.01 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: