Публікація:
Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorКоваль, Ірина Григорівнаuk
dc.date.accessioned2022-05-10T05:16:40Z
dc.date.available2022-05-10T05:16:40Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання пов’язані з необхідністю використання маркетингових комунікацій для донесення до свідомості цільової аудиторії переваг використання продуктів чи послуг підприємства. Встановлено, що на сьогодні одним з найефективніших способів збільшення продажів та завоювання певної частки ринку є використання можливостей Інтернет площини. На сьогодні використання інструментів Інтернет-маркетингу є одним з пріоритетних напрямів діяльності будь якого підприємства. Проаналізовано визначення поняття Інтернет-маркетинг, та встановлено що його можна поділити на три смислові частини. Досліджено питання про співвідношення сфер традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу. Визначено, що Інтернет є допоміжним, але не основним інструментом під час здійснення маркетингової комунікаційної політики. Для більш детального вивчення питання про співвідношення традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу розглянуті нові можливості Інтернет-маркетингу з позиції комплексу маркетингу 4Р. За кожним з елементів комплексу маркетингу проведено аналіз і встановлено, що під продуктом в Інтернет-маркетингу розуміють ті ж товари і послуги, які поширюються офлайн, але при цьому, Інтернет-маркетинг надає широкі можливості для кастомізації споживачів.uk
dc.description.abstractThe article discusses the issues related to the need to use marketing communications to convey to the consciousness of the target audience the benefits of using the company's products or services. It has been established that today one of the most effective ways to increase sales and gain a certain market share is to use the opportunities of the Internet space. Currently, the use of Internet marketing tools is one of the priority areas of activity of any enterprise. The definition of the concept of Internet marketing is analyzed, and it is found that it can be conditionally divided into three semantic parts. The question of the correlation between the spheres of traditional marketing and Internet marketing has been investigated. It was determined that the Internet is an auxiliary, but not the main tool in the implementation of marketing communication policy. For a more detailed study of the issue of the relationship between traditional marketing and Internet marketing, new possibilities of Internet marketing are considered from the standpoint of the 4P marketing complex. For each of the elements of the marketing mix, an analysis was carried out and it was found that a product in Internet marketing means the same goods and services that are distributed offline, but at the same time, Internet marketing provides ample opportunities for customizing consumers.en
dc.identifier.citationКітченко О. М. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства / О. М. Кітченко, І. Г. Коваль // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 1 – С. 8-12.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2021.1.8
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8623-1592
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56783
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcommunicationen
dc.titleІнтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeInternet marketing as a modern tool of marketing communication policy of the enterpriseen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2021_01_EN_Kitchenko_Internet-marketynh.pdf
Розмір:
215.08 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: