Вісник № 09
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 09 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз застосування різнотипних датчиків та систем в автомобільних транспортних засобах(НТУ "ХПІ", 2015) Осташевський, С. А.; Швець, Р. М.Викладений перспективний підхід до збільшення інформованості водія про оперативну обстановку на дорозі, зниженню ймовірності дорожньо-транспортних пригод, а також покращення управління автомобілем при русі в щільному транспортному потоці, колоні. У зв'язку з цим, особливої значущості набуває вимога до високої рухомості автомобільних базових шасі озброєння і військової техніки. Проведено порівняння між собою різнотипних неконтактних датчиків швидкості і дальності до потенційно-небезпечних об'єктів, що використовуються при виробництві системи попередження зіткнень автомобілів.Документ Питомі трудомісткості обслуговування легкових автомобілів фірмовими СТО(НТУ "ХПІ", 2015) Павлюк, В. І.Проаналізовано нормативи трудомісткостей технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів, що обслуговуються фірмовими станціями технічного обслуговування автомобілів. Розглянуті норми трудовитрат ТО і ремонту для різних модифікацій легкових автомобілів світових виробників. Використовуючи методи теорії ймовірності і математичної статистики для обробки даних, визначені орієнтовні величини питомих трудомісткостей технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів.Документ Математична модель процесу гальмування трьохвісних автомобілів(НТУ "ХПІ", 2015) Шелудченко, В. В.У роботі представлена універсальна математична модель процесу гальмування трьохвісних автомобілів, що дозволяє розкрити фізичну суть процесів і встановити вплив різних факторів (конструктивних параметрів) на динаміку гальмування автомобіля. Така модель дозволяє отримати достатньо точний якісний опис динаміки автомобіля за умови дії порівняно малих бічних сил. Наведена математична модель складається з опису взаємодії коліс з опорною поверхнею, математичної моделі гальмівного механізму та опису сил, що діють на гальмуючий автомобіль.Документ Розрахунок пробігу гібридного автомобіля на електричної тязі в залежності від умов експлуатації(НТУ "ХПІ", 2015) Борисенко, А. О.В роботі проведено розрахунок пробігу гібридного автомобіля на електричній тязі в залежності від умов експлуатації. Проведено обґрунтування необхідності підвищення паливної економічності та екологічної чистоти гібридних автомобілів за рахунок використання електричної енергії, що накопичується у блоку акумуляторних батарей. В результаті виконання розрахунку проведений вибір та обґрунтування кількості акумуляторних батарей у накопичувачі електричної енергії. Зроблені висновки.Документ Повышение ресурса деталей шасси колесных тракторов во время их восстановительного ремонта(НТУ "ХПИ", 2015) Лузан, С. А.Исследована динамика изнашивания плазменных покрытий ПГ–10Н–01 и установлена зависимость величины износа покрытий от наработки. Установлено, что динамика износа от наработки исследованных износостойких материалов покрытий ПГ–10Н–01 и ПГ–12Н–01 имеют одинаковый характер, наименьшая величина износа у покрытия ПГ–10Н–01, что в 6,4 раза меньше чем у стали 45. С целью повышения ресурса восстановленного вала привода переднего и заднего мостов трактора типа Т–150К рекомендовано применять способ плазменного напыления порошкового материала ПГ–10Н–01.Документ Тракторна енергетика: проблеми та їх розв'язання(НТУ "ХПІ", 2015) Лебедєв, А. Т.Систематизовані основні напрямки розвитку тракторної енергетики на найближчі роки та перспективу, які базуються на результатах розгляду проблем у цій галузі та аналізі наукових досліджень з теорії і конструкції трактора. Даними напрямками можуть бути: агротехнологічна адаптивність, енергетична адаптація моторно–трансмісійних установок, агрофільність ходових систем, мехатроніка. Розв'язання цих проблем спрямовано на підвищення технологічної адаптації тракторів та їх екологічної безпеки, а також розв'язання питань їх автоматизації і контролю технічного стану.Документ Исследование эффективности функционирования системы управления адаптивной подвески автомобиля(НТУ "ХПИ", 2015) Никонов, О. Я.; Фастовец, В. И.; Шуляков, В. Н.В статье рассмотрена задача исследования эффективности функционирования системы управления адаптивной подвески автомобиля на основе использования нейро–нечетких регуляторов. Синтезированы два нейро–нечетких регулятора работающих в разных условиях эксплуатации. Один регулятор создан с использованием метода решетки с треугольной функцией принадлежности, а второй с использованием метода субтрактивной кластеризации. Проведенные исследования подтвердили эффективность использования интеллектуальных систем управления в интегрированных информационно–управляющих системах адаптивной подвески автомобиля.Документ Обоснование применения гидрообъемно–механических трансмиссий на колесных тракторах путем экспериментального определения основных эксплуатационных характеристик гидрообъемной передачи(НТУ "ХПИ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Деркач, Олег Игоревич; Шуба, Сергей Александрович; Шевцов, Вадим Михайлович; Митцель, Николай АлександровичПроведены экспериментальные исследования гидрообъемной передачи, входящей в состав гидрообъемно–механической трансмиссии, и получены основные параметры, характеризующие эффективность ее работы. В результате эксперимента подтверждена эффективность бесступенчатой гидрообъемно–механической трансмиссии и целесообразность ее использования на колесных тракторах различного тягового класса. Представлена кинематическая схема оригинального испытательного стенда трансмиссии и места подключения регистрирующих контрольно–измерительных приборов.Документ Визначення шляхів удосконалення існуючої системи технічної експлуатації транспортних засобів, за рахунок розробки концептуальних підходів їх безпечної експлуатації в умовах охорони державного кордону(НТУ "ХПІ", 2015) Сівак, В. А.У даній статті проведено визначення та стисле обґрунтування шляхів удосконалення існуючої системи експлуатації транспортних засобів прикордонних підрозділів та органів охорони державного кордону, яке пропонується здійснити за рахунок розробки концептуальних підходів їх безпечної експлуатації в ході виконання оперативно–службових завдань з охорони державного кордону. Крім того, запропоновано послідовність впровадження даних концептуальних підходів з урахуванням складових елементів безпечної експлуатації прикордонних транспортних засобів.Документ Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками(НТУ "ХПІ", 2015) Підгорний, М. В.; Роздобудько, Є. О.; Кузьменко, С. О.В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.Документ Оценка возмущающих воздействий дороги на многозвенный многоосный автомобильный поезд(НТУ "ХПИ", 2015) Яценко, К. Г.Получила дальнейшее развитие теория эксплуатационных свойств средств подвижности, движущихся в сложных дорожных условиях. Определены максимальные частоты возмущающих воздействий неровностей дороги на ходовую часть многозвенных многоосных автопоездов. Полученные аналитические выражения позволяют определить максимально допустимую скорость движения автомобильного поезда при воздействии на ходовую часть дорожных неровностей. Ограничение скорости движения позволит сохранить устойчивость и управляемость автомобильного поезда.Документ Економічна ефективність переобладнання мобільної техніки для роботи на природному газі(НТУ "ХПІ", 2015) Захарчук, О. В.Визначено економічну ефективність переобладнання сільськогосподарської техніки для роботи на природному газі, враховуючи аспекти переобладнання техніки та забезпечення її паливом. Основним критерієм економічної ефективності використання техніки з газовими двигунами є зменшення витрат на паливо. Для забезпечення техніки природним газом в умовах сільськогосподарського господарства можливо застосування пересувного автомобільного газового заправника. Річний економічний ефект від експлуатації парку техніки з газовими двигунами буде 48943 грн. Термін окупності інвестицій – 5 років.Документ Показатели качества антифризов и корреляционная связь с электропроводностью(НТУ "ХПИ", 2015) Наглюк, М. И.; Григоров, Андрей Борисович; Наглюк, И. С.Получены зависимости изменения показателей качества антифризов (плотности, вязкости, водородного показателя, электропроводности) от количества израсходованного топлива при эксплуатации легковых автомобилей. Приведены значения коэффициентов корреляции электропроводности с показателями качества антифриза: плотностью, водородным показателем, концентрацией продуктов коррозионного изнашивания, величиной коррозионного воздействия на металлы и температуры антифриза. Предлагается производить смену антифриза индивидуально на конкретном автомобиле по фактическому состоянию на основании диагностической информации изменения показателей качества.Документ Методика оценки потребности в запасных частях для транспортных машин(НТУ "ХПИ", 2015) Бажинов, Ан. В.Предложен метод оценки потребности запасных частей в системе технического обслуживания транспортных машин в работе, который позволяет рационально разработать номенклатуру и методы расчета номенклатуры запасных частей, а также прогнозирование потребности их на заданный период времени по скорости изнашивания, основанных на учете физических характеристик, показывающих влияние на расход запасных частей конструктивных, технологических и эксплуатационных показателей.Документ Особливості теплової підготовки транспортного двигуна за допомогою накопичувача моторної оливи з тепловим акумулятором фазового переходу(НТУ "ХПІ", 2015) Грицук, Ігор ВалерійовичУ статті описані результати теплової підготовки оливи транспортного двигуна за допомогою накопичувача моторної оливи з тепловим акумулятором фазового переходу у складі комплексної системи комбінованого прогріву. Отримані результати дозволяють повною мірою урахувати умови експлуатації для здійснення довготривалого зберігання теплової енергії не працюючого двигуна транспортного засобу в різних кліматичних умовах експлуатації і формування ефективного складу комплексної системи комбінованого прогріву.Документ Оцінка адекватності існуючих методів визначення показників стійкості транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2015) Башинський, А. Л.Проведено аналіз існуючих методів визначення показників поперечної стійкості транспортних засобів. За результатами проведеного аналізу встановлено, що наявні міжнародні нормативні вимоги в оцінці активної безпеки автомобіля розроблені на недостатньому рівні. Визначено, що розрахункова методика оцінки розглянутих властивостей з високою точністю може бути застосована лише для зразків, які близькі по характеристикам до дослідженого зразка, для якого визначені всі показники експериментальним методом.Документ Влияние условий эксплуатации на устойчивость положения шарнирно–сочлененных средств транспорта(НТУ "ХПИ", 2015) Дубинин, Е. А.Выполнена количественная оценка комплексного влияния условий эксплуатации шарнирно–сочлененных средств транспорта на их устойчивость против опрокидывания при движении. Использование угловой скорости в качестве критерия позволяет отслеживать процессы, происходящие при движении средства транспорта по неровностям, и своевременно информировать водителя об опасности возникновения аварийной ситуации. Полученные результаты позволяют повысить безопасность эксплуатации шарнирно–сочлененных средств транспорта.Документ До питання використання магнітореологічних еластомірів в якості демпфіруючих пристроїв підвіски транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег МиколайовичПроведено аналіз фізико–хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці на модуль втрат та діапазон його зростання під дією магнітного поля, що керує. Зроблено висновок про можливість застосування магнітореологічних еластомірів у якості демпфіруючих пристроїв з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.Документ Анализ применяемости шин на сельскохозяйственных тракторах(НТУ "ХПИ", 2015) Ребров, Алексей Юрьевич; Мигущенко, Руслан ПавловичПредложена методика определения эффективности использования тракторных шин по коэффициенту эффективности шин на тяговых технологиях. Рассмотрены данные применения типоразмеров шин на зарубежных сельскохозяйственных тракторах. Приведены результаты теоретических исследований перспективности комплектования отечественных тракторов шинами, которые используются зарубежными производителями тракторов.Документ Оценка дополнительных энергетических потерь при установившемся режиме движения транспортно–тяговых машин(НТУ "ХПИ", 2015) Подригало, М. А.; Артемов, Н. П.; Абрамов, Д. В.; Шуляк, М. Л.Предлагается метод оценки дополнительных энергетических потерь при установившемся режиме движения транспортно–тяговых машин, основанный на изучении периодических законов изменения амплитуды колебания величины тяговой силы машины и сил сопротивления движению. Получены аналитические выражения, позволяющие проводить оценку дополнительных потерь энергии транспортно–тяговых машин в установившемся движении при неравномерности крутящего момента и суммарной силы сопротивления движению. Определено направление снижения дополнительных затрат энергии.