Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15605
Title: Роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті
Other Titles: The role of the pedagogical conditions in quality assurance of future engineers’ professional training at a technical university
Authors: Гончаренко, Тетяна Євгенівна
Keywords: закoни педагогіки; педагогіка; закономірності; педагогічні умови; принципи навчання; навчальний процес; TQM; laws of pedagogy; regularities; pedagogical conditions; principles of learning; training process
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гончаренко Т. Є. Роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті / Т. Є. Гончаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 1. – С. 105-113.
Abstract: У статті розглядається роль педагогічних умов у структурі педагогічної науки. Показано, що реалізація педагогічних цілей і практичних завдань головним чином залежить від створення і дотримання педагогічних умов, що мають вузькодослідницький характер, але локально базуються вони на педагогічних законах, закономірностях, принципах та правилах. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється педагогічним умовам. З'ясовується роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки спеціалістів різних напрямків. Наведено загальну структуру системи забезпечення якості освіти на рівні вищого навчального закладу. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов на принципах філософії TQM ( тотального управління якістю), бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ-технологій.
The paper examines the role of pedagogical conditions in the structure of pedagogical science. It is shown that realization of pedagogical aims and practical tasks mainly depends on creation and following pedagogical conditions that have focused research character, but locally are based on pedagogical laws, regularities, principles and rules. The concept ’condition’ is examined from different sides - scientific, philosophical, psychological and pedagogical. Special attention is paid to pedagogical conditions. Different types of pedagogical conditions are considered. Three main types of pedagogical conditions such as organizational and pedagogical, psychological and didactic are given. The general structure of the education quality assurance system for higher educational institution is presented as well. Special attention is paid to the pedagogical conditions formation on the basis of the TQM (total quality management) philosophy, as they are the key to a high-quality professional training of the IT-specialists.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15605
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Іноземна мова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2015_1_Honcharenko_Rol_pedahohichnykh.pdf262,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.