Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe

Анотація

В статті розглядається місце педагогічних умов в структурі педагогічної науки. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов, бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ технологій.
The paper examines the place of pedagogical conditions in the structure of pedagogical science. The concept ’condition’ is examined from different sides - scientific, philosophical, psychological and pedagogical. Special attention is paid to the pedagogical conditions formation, as they are the key to a high-quality professional training of the IT specialists

Опис

Ключові слова

закони педагогіки, закономірності, педагогічні умови, принципи навчання, навчальний процес, laws of pedagogy, regularities, pedagogical conditions, principles of learning, training process

Бібліографічний опис

Гончаренко Т. Є. Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті / Т. Є. Гончаренко // Science and education a new dimension. Pedagogy and psychology. – 2013. – I (6), iss. 10. – Р. 60-63.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced