Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe

Анотація

В статті розглядається місце педагогічних умов в структурі педагогічної науки. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов, бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ технологій.
The paper examines the place of pedagogical conditions in the structure of pedagogical science. The concept ’condition’ is examined from different sides - scientific, philosophical, psychological and pedagogical. Special attention is paid to the pedagogical conditions formation, as they are the key to a high-quality professional training of the IT specialists

Опис

Бібліографічний опис

Гончаренко Т. Є. Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті / Т. Є. Гончаренко // Science and education a new dimension. Pedagogy and psychology. – 2013. – I (6), iss. 10. – Р. 60-63.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в