Вісник № 33
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 33 за Автор "Ащепкова, Наталія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину(НТУ "ХПІ", 2017) Ащепкова, Наталія Сергіївна; Кулагін, Антон ДмитровичПредставлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.