Перегляд за Автор "Ілляшенко, Сергій Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 338
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CRM-технологія як стратегічна складова бізнесу(Сумський державний університет, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Феденко, Н. О.Документ Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі(ТОВ "ДД "Папірус", 2013) Дериколенко, Анна Олександрівна; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Web-культура як засіб активізації діяльності організації в інтернет(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Web-культура як передумова розвитку організації в цифровій економіці(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаДістали подальшого розвитку засади управління розвитком організацій різних галузей в цифровій економіці, зокрема, в частині урахування Web-культури як основи середовища сприятливого для орієнтації інтелекту і знань персоналу організації на цифровізацію бізнес-процесів і реалізацію їх в мережі інтернету.Документ Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання(ІНЖЕК, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна ОлександрівнаМета статті полягає у виконанні порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства.Документ Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)(Унiверситетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Карпіщенко, Марина ЮріївнаУ статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.Документ Актуальні проблеми управління інтелектуальним капіталом підприємства(Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій МиколайовичРозроблена узагальнена схема механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства та запропонована послідовність процедур управління. Визначено основні напрямки удосконалення теоретико-методичних засад управління інтелектуальним капіталом підприємства та існуючі на цьому шляху проблеми, головними серед яких є: необхідність удосконалення методики і показників адекватної оцінки достатності (недостатності) інтелектуального капіталу з метою вибору за її результатами конкретних управлінських дій; визначення критерію достатності інтелектуального капіталу у комплексі і за його окремими системами та елементами. Виконана систематизація показників оцінки інтелектуального капіталу за елементами його складових, відповідно: людського, організаційного та інтерфейсного капіталів (окремо для потенціальної і здатнісної їх частин).Документ Актуалізація потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в цифровій економіці(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОтримані наукові результати у сукупності поглиблюють засадничі аспекти управління актуалізацією стану потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в контексті забезпечення необхідних і достатніх умов їх переходу на шлях інноваційного зростання (у т.ч. випереджаючого) в цифровій економіці.Документ Аналіз впровадження технологій індустрії 4.0 в галузі машинобудування України(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВиконано аналіз поточних позицій вітчизняного машинобудування стосовно впровадження технологій індустрії 4.0. Отримані результати сприятимуть підвищенню обґрунтованості його стратегій випереджаючого інноваційного розвитку.Документ Аналіз ефективності організаційного забезпечення НТП на підприємстві(Сумський державний університет, 2008) Карпіщенко, Олександр Олексійович; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства(2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Меркун, І. В.Викладено результати аналізу за авторською методикою задоволеності споживачів співробітництвом з промисловим підприємством (на прикладі ТОВ "Керамейя"). Проаналізовано сприйняття споживачами технічних характеристик продукції підприємства, методів її збуту, маркетингового і сервісного супроводу тощо. Досліджено вплив задоволеності споживачів на результативність діяльності підприємства. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня задоволеності споживачів підприємства, що дозволить цілеспрямовано впливати на формування і підтримання тривалого взаємовигідного співробітництва зі споживачами, посилити за рахунок цього ринкові позиції підприємства товаровиробника. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на накопичення статистичної бази та побудову економетричних моделей.Документ Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку(Університетська книга, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Голишева, Євгенія ОлексіївнаРозглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.Документ Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу(ТОВ "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Аналіз позицій ресторанів "Celentano" на Cумському ринку ресторанного бізнесу(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Река, О. С.Документ Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку(2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаДокумент Аналіз потенціалу ринку туристичних послуг Сумської області(НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Щербаченко, В. О.Виконано аналіз потенціалу Сумського обласного ринку туристичних послуг, а також придатності окремих регіонів області для надання конкретних видів туристичних послуг. Запропоновано методичний підхід до кількісної оцінки перспектив розвитку певних видів туризму у аналізованих місцевостях. Отримані результати можуть бути використані для обґрунтування програм розвитку інфраструктури туристичних послуг на регіональному рівні та доцільності розвитку конкретних видів туристичного бізнесу.Документ Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини(Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Білан, М. І.Одним з пріоритетних завдань економічної політики держави є ліквідація диспропорцій соціально-економічного розвитку її регіонів. Це ініціює активний пошук і обґрунтування найбільш сприятливих напрямків їх розвитку. Як свідчить світовий досвід, одним з таких напрямів є розвиток індустрії туризму, переважно тих його видів, які користуються зростаючим попитом, зокрема, екологічного, сільського, маршрутно-пізнавального тощо.Документ Аналіз процесів інноваційного розвитку у світі(Донецький національний технічний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Біловодська, Олена АнатоліївнаДокумент Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку(Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Іваницький, Ігор ЮрійовичУ статті проведено аналіз тенденцій на ринку Інтернет-реклами, проаналізовано види та інструменти даного ринку, висвітлено новітні засоби, які впроваджені в практику, та запропоновано оригінальний інструмент розробки рекламних повідомлень.Документ Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій(Сумський державний університет, 2012) Ілляшенко, Сергій МиколайовичСформовано цілісний комплекс методичних інструментів, що містить як відомі, так і авторські підходи до аналізу ринкових можливостей і діагностики потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. Їхнє застосування суттєво підвищує ступінь обґрунтованості екологічно-орієнтованих проектів інноваційного розвитку, знижує рівень ризику, дозволяє цілеспрямовано управляти відбором найбільш раціональних варіантів розвитку.