Перегляд за Автор "Дзюндзюк, Б. В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Безопасность работы при использовании различных видов мониторов(НТУ "ХПИ", 2008) Дзюндзюк, Б. В.; Стыценко, Т. Е.; Хондак, И. И.В статті розглядається важливість проблеми вибору різних типів моніторів, принцип роботи яких базується на основі електронно-пучковій трубці та рідкокристалічній матриці з точки зору безпеки життєдіяльності. Приводяться необхідні рекомендації користувачам з урахуванням впливу різноманітних небезпечних та шкідливих чинників на здоров’я та працездатність людини для різних видів діяльності.Документ Вплив шкідливих факторів на психологію та фізіологію праці(НТУ "ХПІ", 2011) Дзюндзюк, Б. В.; Хондак, І. І.; Березуцька, Н. Л.Робота присвячена впливу візуального навантаження на людину в процесі відпочинку та праці. Показано широку розповсюдженість окремих факторів візуального оточення і їх потенційно – шкідливий вплив на здоров’я людини. Надаються рекомендації щодо зменшення зорового навантаження на людину в процесі праці.Документ Захист працюючих від електромагнітного випромінювання під час роботи з ПК(НТУ "ХПІ", 2009) Дзюндзюк, Б. В.; Хондак, І. І.; Березуцька, Н. Л.Работа посвящена защите работников, использующих компьютерные и информационные технологии от электромагнитного излучения, а также рациональному размещению рабочих мест в помещении с персональными компьютерами. Эта работа может использоваться и как обучающая в учебном процессе университетов на факультетах компьютерных и информационных технологийДокумент Исследование растекания тока с целью определения опасных зон(НТУ "ХПИ", 2009) Дзюндзюк, Б. В.; Ларченко, Л. В.; Марченко, Л. И.; Анпилогов, Е. М.Розроблена математична модель розтікання струму в грунті для визначення небезпечних зон. Зручний інтерфейс для користувача, інтерактивне введення параметрів дозволяє процес індивідуального навчання зробити більш ефективним. Автоматично згенерований звіт є доступним тільки для ведучого викладача та включає в себе: логін учня, результат тестування, звіт з лабораторної роботи, та може бути відправленим через Інтернет.Документ Методология проведения лабораторных работ по вопросам охраны труда(НТУ "ХПИ", 2008) Дзюндзюк, Б. В.; Пронюк, А. В.В даній статті обговорюються питання інженерної педагогіки. Робота присвячена практиці передачі інженерних знань, аналізується досвід проведення лабораторного практикуму з курсу "Охорона праці", описуються основні методологічні прийоми.Документ Применение обучающей программы для расчетов платежей за загрязнение атмосферного воздуха(НТУ "ХПИ", 2008) Дзюндзюк, Б. В.; Березуцкая, Н. Л.; Хондак, И. И.В статті обґрунтовується необхідність розробки автоматизованого розрахунку плати за забруднення атмосферного повітря с подальшим застосуванням в учбовому процесі та виробничій практиці. В роботі представлена вся необхідна інформація для придбання практичних навичок при виконанні розрахунків, а також для закріплення теоретичного матеріалу по даному питанню. За допомогою цієї програми суттєво прискорюються та полегшуються розрахунки платежів для підприємств, а також прискорюється перевірка розрахунків екологічними службами, які контролюють чистоту повітря.Документ Применение обучающей программы по методам утилизации и переработки промышленных и бытовых отходов в учебном процессе(НТУ "ХПИ", 2011) Дзюндзюк, Б. В.; Березуцкая, Н. Л.; Хондак, И. И.В статье обосновывается необходимость разработки обучающей компьютерной программы по вопросам защиты литосферы. С помощью данной работы закрепляются теоретические знания по защите литосферы от различных видов отходов, которые образуются на предприятиях различных отраслей промышленности.Документ Інформаційно-навчальна тестуюча програма з екологічної безпеки(НТУ "ХПІ", 2009) Дзюндзюк, Б. В.; Березуцька, Н. Л.; Хондак, І. І.В статті розглядаються питання з оцінювання знань і навчання студентів, що стосуються екологічної безпеки. Основний наголос робиться на наглядній демонстрації наслідків антропогенної діяльності людини, її впливу на навколишнє середовище. Також пропонуються методи вирішення цих питань. Закріплення знань відбувається шляхом проходження тестування.