Перегляд за Автор "Романчик, Тетяна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 139
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз деяких положень теорії інноваційного циклу(Львівська політехніка, 2017) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Аналіз причин виникнення ситуацій банкрутства на підприємстві(Національна академія Національної гвардії України, 2017) Максимова, Марина; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Аналіз стану науки в Україні(НТУ "ХПІ", 2015) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Аналіз стану ринку поліграфічної продукції в Україні(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Аналіз стану інноваційної активності економіки України(ВД "ІНЖЕК", 2014) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаМетою статті є дослідження наукової діяльності та інноваційної активності підприємств та організацій України, визначення залежності конкурентоспроможності країни на світовому рівні від вказаних показників та аналіз негативних тенденцій. Відмічається, що лідерами за індексом глобальної конкурентоспроможності є лише ті країни, які позиціонують себе як експортери високотехнологічного обладнання та новітніх технологій. Україна поки не здатна змагатися з інноваційно-розвиненими країнами. Інноваційний шлях розвитку можуть обирати для себе заклади, які мають для цього достатній рівень фінансової підтримки, чого, нажаль, бракує сьогодні в Україні. І хоча традиційно Україна вважається державою з вагомим науковим потенціалом, але економічні й геополітичні процеси, що відбуваються, негативним чином вплинули на розвиток її інноваційної діяльності. У статті приведено низку показників, що характеризують стан інноваційної діяльності підприємств України, динаміку фінансування науки, динаміку чисельності та структури наукових кадрів, проаналізовано деякі проблемні аспекти у цьому напрямку та обґрунтовано шляхи активізації науково-інноваційної діяльності країни з метою підвищення рівня її глобальної конкурентоспроможності.Документ Аспекти теорії циклічності в інноватиці(Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2014) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Визначальний фактор формування конкурентоспроможності продукції підприємства(Національна академія Національної гвардії України, 2014) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ якості визначального чинника ринкової конкурентоспроможності продукції підприємства розглядається фактор потенційної корисності для виробника розвитку окремих його проектів. Запропонований підхід дозволяє визначити перелік проектів підприємства, удосконалення яких є об’єктивно доцільним.Документ Визначення конкурентоспроможності проектів промислового підприємства на основі аналізу ієрархій їх часткових пріоритетів(Харківська національна академія міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2014) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ статті досліджено можливість застосування методу аналізу ієрархій для комплексного всебічного оцінювання проектів у внутрішньому середовищі підприємства з точки зору визначення їх внутрішньої конкурентоспроможності та обґрунтування оптимальної товарної стратегії підприємства.Документ Визначення ризиків ринкової взаємодії(Бондаренко М. О., 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона ВадимівнаДокумент Використання мотиваційного чинника при формуванні параметрів складної технічної продукції(ВСВЕ, 2012) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Використання проєктного менеджменту в маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаУ статті проаналізовано економічна сутність такої важливої для будь-якого підприємства, категорії як проектний менеджмент. Виявлено необхідність його використання в маркетингової діяльності. Визначено його роль в комплексі маркетингу при розробці нових товарів, а також удосконаленні вже існуючих. Якщо на підприємстві в роботі знаходиться декілька проєктів, а на кожен тиждень припадає з десяток дедлайнів, то кількість контрольованих завдань може перевалити за сотню, то працювати без авралів навіть при найнапруженішому графіку буде не можливо. Тому застосування методів управління проєктами у такій напруженій ситуації надаси можливості тримати усі процеси під контролем, дуже оперативно реагувати на виявлені проблеми та швидко коригувати плани, що надаси можливості працювати без авралів при найнапруженому графіку. Кожен проєкт має свою природу, життєвий цикл, закономірності та методи управління. Використання певної методології управління проєктами надаси можливості реалізувати його оптимальним чином, уникнувши провалу та втрати грошей. Важливість проєктного менеджменту зростає, коли компанія планує розробити новий продукт. Користувацьки вимоги до майбутнього продукту повинен формувати маркетолог і ця частина роботи відноситься до проєктного менеджменту. Оволодіння проєктним менеджментом надає можливість більш системно дивитись на завдання та процесс його вирішиння, це дуже важливо при розробці та реалізації стратегії маркетингу. Методологія проєктного менеджменту розрахована на складні ресурсомісткі проєкти та повноцінне його застосування буде надмірним. Використовувати треба лише те, що справді підвищить ефективність роботи підрозділу. Необхідно якісно впровадити та здійснювати проєктний менеджмент у відділі, якщо співробітники будуть усвідомлено брати участь у проєктах. Найкращий спосіб цього досягти це проведення семінарів з основ управління проєктами для них. А в міру «зростання» співробітників можливо делегувати їм частину проєктних функцій за їхньою спеціалізацією, це підвищить мотивацію персоналу та розвантажить керівництво для складніших завдань.Документ Використання таксономічного підходу в оцінці конкурентоспроможності продукції(НТУ "ХПІ", 2011) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив корпоративної соціальної відповідальності на результативність бізнесу(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив корпоративної соціальної відповідальності на результативність бізнесу(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив нематеріальних активів на економічний потенціал підприємства(Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна; Павленко, Євгенія ВікторівнаПідкреслюється місце та роль нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг підприємства на ринку. Це фактори, що підвищують його здатність досягати певних фінансових результатів, та, як наслідок, підвищують його економічний потенціал.Документ Вплив соціальної відповідальності на конкурентоспроможність бізнес-структур(2021) Романчик, Тетяна Володимирівна; Селіванов, Максим ВолодимировичДокумент Двоїстий характер впливу тіньової економіки на рівень економічної безпеки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачов, Максим Михайлович; Гришко, Наталія ЄвгенівнаУ статті розроблено теоретико-методологічних підходів до забезпечення економічної безпеки в умовах протидії тіньовій економіці. Відповідно до поставленої мети в статті вирішено наступні завдання: виявлено структуру загроз економічній безпеці та визначити їх види; досліджено підходи до поняття «тіньова економіка» та уточнено її визначення; досліджено вплив тіньової економіки на рівень економічної безпеки; обґрунтовано політику протидії тіньовій економіці. Доведено, що тіньова економіка є важким для дослідження та обліку феноменом. Визначень тіньової економіки є досить багато, що пов’язано з тим, що у структурі вона досить різноманітна. Запропоновано сюди включати різноманітні види діяльності, які не враховуються офіційною статистикою, не включаються до ВВП, тобто, що існують поза правовим полем. Це є причиною тому, що тіньову економіку неможливо точно виміряти і часто дані про розміри тіньової економіки з різних джерел суттєво розходяться. Проведене дослідження надає підстави зробити висновок про двоїстий характер тіньової економіки, яка крім явно виражених недоліків та загроз економічній безпеці, має і певні позитивні моменти, зокрема, в соціально-економічній сфері країни. Значний обсяг тіньової економіки в нашій країні, що продовжує нарощуватися, видається дуже небезпечним з точки зору економічної політики в умовах глобалізації.Документ Державні закупівлі: сучасні проблеми та шляхи їх подолання(Національна академія Національної гвардії України, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Товма, Ольга АнатоліївнаДокумент Деякі аспекти економічної безпеки промислових підприємств(НТУ "ХПІ", 2016) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу(Одеський національний економічний університет, 2016) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ статті обґрунтовано важливість врахування часових параметрів при вирішенні питання запуску нової рекламної кампанії. Час певним чином впливає на ефективність реклами, проявляється у регулюванні таких параметрів, як час запуску рекламної кампанії, її тривалість, час трансляції реклами в засобах масової комунікації, складання графіку застосування засобів реклами. В роботі звертається увага на можливість отримання підприємством додаткових переваг завдяки раннім строкам початку просування товару. Обґрунтовано, що чим раніше підприємство почне просувати власний продукт, тим раніше буде отримана додаткова частка прибутку, яка може бути спрямована на розширення виробництва або на додаткові заходи просування. Такий аспект забезпечує "обростання" капіталовкладень ефектом завдяки безперервному та повторюваному кругообігу засобів, які є джерелом нових вкладень. Піднімаються питання вирішення протиріч раннього початку підготовки споживачів до сприйняття нового товару.