Вісник № 66
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 66 за Ключові слова "competitive situation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії(НТУ "ХПІ", 2013) Удянська, Галина Михайлівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ статті запропонований методичний підхід до проведення ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії з метою формалізації цього процесу. Визначено порядок проведення ситуаційного аналізу, основні напрямки і питання, відповіді на які повинен отримати фахівець з реклами при проектуванні кампанії, методи аналізу отриманих результатів.