Вісник № 50

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29458

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Застосування теорії свідчень у адаптивних курсах корпоративних систем дистанційного навчання
    (НТУ "ХПІ", 2016) Іларіонов, Олег Євгенович; Іларіонова, Ніна Миколаївна; Сорока, Петро Миколайович
    Розглянуто перспективи застосування окремих математичних інструментів для адаптації курсів у корпоративних системах дистанційного навчання. Ідентифіковано особливості корпоративних систем дистанційного навчання – характеристики осіб, що навчаються, характеристики навчальних курсів та показники ефективності. Показано, що адаптація дистанційних курсів у таких системах повинна відбуватися передусім на основі аналізу компетенцій. Компетенції визначаються в результаті тестування та аналізу результатів тесту за допомогою теорії свідчень Демпстера-Шафера. Подальша адаптація курсів відбувається за допомогою моделі генерації контенту на основі компетенцій.