Вісник № 02. Економічні науки

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55015

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-процеси маркетинг-орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Сердюк, Максим Владиславович; Базарова, Ельвіра Джамахонівна
    Підприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес-операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес-процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес-процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу -IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес-процесів на маркетинг-орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.
  • Ескіз
    Публікація
    Власний бізнес на хвилі сучасності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Літвиненко, Олександра Олександрівна; Літвиненко, Марія Владиславна; Мірошнік, Марія Володимирівна
    Висвітлено значимість розвитку Інтернету, що призвів до значних змін, як у реальному, так і в електронному бізнесі. Показано, що у низці регіонів світу Інтернет давно вже замінив телебачення, телефонію, пошту і навіть живе спілкування. І якщо модель існування суспільства і економічний стан людства різко не зміниться, то більшість виробничих та сервісних компаній просто припинять фізичне існування своїх front-офісів, перевівши їх у віртуальний світ. В ході дослідження суті та особливостей маркетингу в сучасному електронному бізнесі зроблено висновки, що сьогодні для компаній, що ведуть свою діяльність у Інтернет-просторі, присутність в соціальних медіа стала, по суті, обов'язковим елементом в маркетинговій діяльності. Зазначено, що кінцева мета соціальних мереж – стати не просто засобом соціальних комунікацій із суспільством, а площиною для досягнення бізнес-цілей, таких як формування потреби в послугах, генерація лідів і продажу на «фініші». В роботі розглянуто проект з підвищити ефективність підприємницької та маркетингової діяльності шляхом створення креативних продажів через Інтернет простір у сфері імпульсних покупок, поєднуючи послуги Digital агентства і дропшиппінгу. Показано, що для реалізації цього бачення необхідно прорахувати мінімальний набір чинників: аналіз конкурентного поля, аналіз сильних, слабких сторін, можливостей та загроз, сформувати бізнес-модель та ціннісну пропозицію, визначити етапи реалізації проекту та прорахувати доходи та витрати. Розроблено детальну схему реалізації бізнес процесів компанії, яка поєднує функціонал Digital агентства та дропшиппінгу. При розробці схеми реалізації бізнес процесів мінімізовано ризики, що властиві дропшиппінгу. Надано оцінку результативності маркетингової діяльності в соціальних мережах на прикладі продажу «дитячих шляпок з вушками».
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення конкурентного потенціалу підприємств, працюючих у галузі туризму, за рахунок оптимізації логістичних процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Колотюк, Олена Іванівна; Маслак, Марія Володимирівна
    У статті розглянуто актуальні аспекти дослідження конкурентних переваг організацій, що працюють в сфері туризму. Особливу увагу приділено галузевій специфіці роботи в туризмі та оцінці діяльності організації з точки зору наявності внутрішніх і зовнішніх конкурентних переваг. Випробувана методика оцінки конкурентного потенціалу організації працює у сфері туризму з урахуванням оптимізації логістичних зв'язків. Об'єктами логістичного управління в туризмі є процеси формування, просування і реалізації туристичного продукту, а також пов'язані з ними фінансові та інформаційні потоки. Реалізація викладених в статті принципів сприяє оптимізації прийнятих рішень, що дозволяє туристичним фірмам зміцнювати свої конкурентні позиції на споживчому ринку. Посилаючись на складність бізнес процесів у туристичній сфері та з огляду на те, що аналізовані параметри важко порівнювати, слід використовувати ефективний математичний апарат. Також за допомогою математичної моделі слід знаходити слабкі ланки в логістичних ланцюжках. Визначивши слабкі ланки вибирати вектор дій для подальших управлінських рішень. Для забезпечення ефективного функціонування моделі автором запропоновано застосування методів таксонометричних відстаней, який передбачає можливість аналізу і порівняння безлічі параметрів для подальшого управління потоками в рамках управлінського обліку за ресурсною та функціональною ознакою, необхідною для відстеження центрів виникнення витрат в системі управління потоками.