Вісник № 46

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3912

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Чемпіонат з футболу EURO 2012 став унікальною подією або феноменом для українського бізнесу. Спостереження в період чемпіонату показали ступінь використання феномену EURO 2012 для просування брендів в українському медіапросторі. В якості каналу маркетингових комунікацій брендів було обрано телебачення. Результати свідчать про використання брендами футбольного маркетингу та, зокрема, ambush маркетинг.
  • Ескіз
    Документ
    Технічний прогрес у теорії відтворення суспільного капіталу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Жданова, Л. Л.
    Розглянуто еволюцію теорії суспільного відтворення. Простежено об’єктивні тенденції динаміки сфери виробництва інвестиційних товарів та сфери наукових досліджень як передумови технічного прогресу. Ключову роль у підвищенні ефективності виробництва відведено знаряддям праці. Розглянуто специфіку формування і зміни попиту на продукцію галузей, які виробляють знаряддя праці. Наведено дані, що характеризують специфіку інноваційного розвитку економіки України на тлі інноваційного розвитку країн-лідерів науково-технічного прогресу.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка корпоративної соціальної відповідальності: методи, об’єкти, показники
    (НТУ "ХПІ", 2013) Євтушенко, В. А.
    У статті досліджено теоретико-методологічні та практичні підходи до оцінки корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано методи, об’єкти та показники оцінки КСВ. Запропоновано методику вибору об’єктів для оцінки КСВ. Розроблено вимоги до формування системи показників оцінки КСВ.
  • Ескіз
    Документ
    Формування та використання інноваційного потенціалу в сучасних економічних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2013) Тарасенко, О. Ю.; Тарасенко, Д. Л.
    У статті досліджено систему формування та використання інноваційного потенціалу держави та галузі. Доведено, що інноваційний потенціал формується тільки у сфері нематеріального виробництва, а використовується у сфері як матеріального, так і нематеріального виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности формирования мотивационно-компетентностной модели предприятий
    (НТУ "ХПИ", 2013) Савченко, Е. В.
    В статье рассматриваются проблемы и преимущества мотивационной системы в системе управления человеческими ресурсами предприятия. Недостаточная продуманность механизма мотивации и кадровой политики, которая приводит к высокой текучести кадров, потере интереса к высокоэффективному труду и к отсутствию корпоративной культуры изучается в данном исследовании. В статье определены роль компетенций в эффективности компании; изучены основные мотивирующие и демотивирующие факторы для персонала; определены основные причины создания неэффективных систем мотивации; обоснованы ключевые стимулы в профессиональной деятельности персонала.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала
    (НТУ "ХПІ", 2013) Савченко, Ольга Ігорівна
    В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Формування та оцінка конкурентоспроможності регіонів України
    (НТУ "ХПІ", 2013) Пархоменко, Н. М.
    У статті проаналізовані підходи до визначення конкурентоспроможності різних суб’єктів, узагальнено фактору, що здійснюють вплив на конкурентоспроможність регіону, розкрито їх зміст, запропонований показник інтегральної оцінки рівня конкурентоспроможності регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження розвитку інноваційної культури
    (НТУ "ХПІ", 2013) Нестеренко, Роман Олександрович; Ющенко, С. О.
    У статті розкрито сутність інноваційної культури та її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено місце інноваційної культури у інноваційній системі підприємства її вплив на персонал та інформаційне середовище. Виділено основні завдання розвитку ефективної інноваційної культури.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні положення по встановленню ціни на ОІВ з використанням модифікованого середньовагового методу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Зайцев, Ю. І.
    В роботі наведено послідовність стадій використання методики визначення вартості ОІВ за допомогою модифікованого середньовагового методу та методичні положення встановлення ціни.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток механізму стратегічного управління промислових підприємств у складі інтегрованих холдингів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Колосок, В. М.; Дроботіна, К. М.
    У статті аналізуються сучасні тенденції розвитку українських вітчизняних підприємств. На підставі вивчення існуючої теорії стратегічного управління запропоновано тлумачення поняття стратегічне управління промислового підприємства у складі холдингу. Наведено теоретико-методологічні основи розвитку механізму стратегічного управління промислових підприємств у складі інтегрованих холдингів.