Вісник № 28

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16467

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гаєвська, Я. К.; Друца, К. М.; Поврозіна, Л. В.
    У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.
  • Ескіз
    Документ
    Методи прогнозування в інноваційній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гаєвська, Я. К.; Друца, К. М.; Поврозіна, Л. В.
    У статті розглядаються сутність, роль і значення прогнозу та прогнозування, дається класифікація і мотивація методів прогнозування, що використовуються в інноваційному менеджменті. Проведено обґрунтування перспектив техніко-технологічного, інтелектуального, інфраструктурного забезпечення, визначення ринкових та інноваційних можливостей підприємств на основі врахування тенденції інноваційно-трансформаційних змін.