Вісник № 28
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16467
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2015) Гаєвська, Я. К.; Друца, К. М.; Поврозіна, Л. В.У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.Документ Методи прогнозування в інноваційній діяльності(НТУ "ХПІ", 2015) Гаєвська, Я. К.; Друца, К. М.; Поврозіна, Л. В.У статті розглядаються сутність, роль і значення прогнозу та прогнозування, дається класифікація і мотивація методів прогнозування, що використовуються в інноваційному менеджменті. Проведено обґрунтування перспектив техніко-технологічного, інтелектуального, інфраструктурного забезпечення, визначення ринкових та інноваційних можливостей підприємств на основі врахування тенденції інноваційно-трансформаційних змін.Документ Інноваційний менеджмент, його розвиток та вплив на економіку України(НТУ "ХПІ", 2015) Бірюк, М. О.Будь-яка інноваційна діяльність взагалі є складним процесом трансформації нових ідей та знань в об’єкт економічних відносин. Особливого значення в системі новітніх технологій набуває механізм управління створенням і впровадженням інновацій на ринку, тобто інноваційний менеджмент. Оскільки інновація торкається всіх сфер господарської діяльності, то з розвитком національної економіки він стає найбільш ефективним методом механізму ринкового господарювання.