Вісник № 28
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16467
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми розвитку промисловості будівельних матеріалів і шляхи їх подолання(НТУ "ХПІ", 2015) Слюсаренко, О. Ю.У статті надається характеристика особливостей функціонування галузі будівельних матеріалів, розглядаються чинники, що впливають на функціонування промисловості будівельних матеріалів в Україні, визначаються проблеми, які раніше не знайшли рішення і на даний час заважають динамічному розвитку даної галузі, та пропонуються шляхи подолання проблем, що були виявлені, як на рівні держави, так і на рівні окремого підприємства.Документ Чинники формування конкурентоспроможності підприємств-виробників будівельних матеріалів(НТУ "ХПІ", 2015) Слюсаренко, О. Ю.У статті розглянуті проблеми розвитку галузі будівельних матеріалів, надається коротка характеристика сучасного стану вітчизняного будівельного комплексу, визначені головні чинники конкурентоспроможності підприємств-виробників будівельних матеріалів, від яких залежить розвиток підприємств даної галузі, також запропоновані показники для оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства-виробника будівельних матеріалів.Документ Теоретические аспекты конкурентных преимуществ в стратегическом менеджменте(НТУ "ХПИ", 2015) Горбунов, Николай Петрович; Колонтаевская, К. Ю.В условиях рыночной экономики конкурентные преимущества находятся в основе обеспечения конкурентоспособности предприятий. Именно от того, насколько длительными и устойчивыми будут конкурентные преимущества, настолько долго предприятие будет способным сохранять и обеспечивать защиту имеющихся у него конкурентных преимуществ, настолько быстро и эффективно предприятие будет способным генерировать новые конкурентные преимущества. Рыночная экономика характеризируется постоянным ростом конкуренции и только предприятие, которое имеет эффективные и устойчивые конкурентные преимущества, может достичь выгодные конкурентные стратегические позиции.Документ Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2015) Гаєвська, Я. К.; Друца, К. М.; Поврозіна, Л. В.У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.