Вісник № 52
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8506
Переглянути
Документ Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру(НТУ "ХПІ", 2013) Шилкіна, К. О.В статті розглянуто поняття соціально-орієнтованого маркетингу як засобу впливу на громадянську думку та висвітлено найбільш поширені напрямки його впровадження. Описана концепція соціально-етичного маркетингу та наведено переваги від його впровадження. Розкрито напрямки реалізації заходів соціально-орієнтованого маркетингу на підприємствах туристичного бізнесу та представлено механізм реалізації засад соціально-орієнтованого маркетингу у контексті діяльності туристичного кластеру.