Вісник № 66
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18817
Переглянути
Документ Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості(НТУ "ХПІ", 2014) Вилегжаніна, Б. С.У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому секторі на ринку пивоваріння. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві. Обгрунтовані в роботі наукові положення, висновки та практичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних питань впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості. Зроблено висновок, що підприємства, які функціонують на промисловому ринку, отримують додаткові джерела економії ресурсів за рахунок зниження витрат клієнтів, можливості відсікання неприбуткових та неперспективних клієнтів, збільшення кількості повторних продажів перспективних клієнтів.