Вісник № 66
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18817
Переглянути
Документ Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках(НТУ "ХПІ", 2014) Ємцов, Є. В.; Шевченко, Марина МиколаївнаУ статті розглянуто сутність стратегії ЗЕД в економічній сфері діяльності, етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано необхідність розробки зовнішньоекономічної стратегії підприємства, дослідження дозволили уточнити визначення стратегії ЗЕД підприємства як окремого виду функціональних стратегій підприємства, були визначені основні чинники впливу на формування стратегії ЗЕД, а також етапи її формування. Викладенні положення є основою для визначення показників, що кількісно характеризують успішність стратегії зовнішньої діяльності.