Вісник № 60

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29001

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості
    (НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.
    Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.